Verzendbeleid
Bedankt dat je voor Rocktops hebt gekozen! Wij zijn toegewijd aan het bieden van een naadloze en betrouwbare winkelervaring. Neem alstublieft een moment om ons verzendbeleid te bekijken.
Heb je een must-have van rocktops.nl gevonden? Geweldig!
Kies nu een kleur en/of maat en klik op "In winkelwagen".
Je kunt natuurlijk altijd verder winkelen en terugkeren naar je winkelmandje door
rechtsboven op het pictogram "Winkelwagen" te klikken.
Houd er rekening mee dat de artikelen in je winkelwagen niet gereserveerd zijn.
Ben je klaar met winkelen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het
winkelmandje rechtsboven om naar je rocktops.nl artikelen te gaan. Op het
volgende scherm kun je eventueel aantallen aanpassen. Klik vervolgens op de knop
"Doorgaan naar kassa". Zo kom je op de afreken pagina. Hier kun je op één pagina al je
gegevens invoeren.
Let op: Zodra je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen omdat deze
direct wordt verwerkt zodat je deze zo snel mogelijk kunt ontvangen.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Rocktops.nl werkt alleen met de beste koeriersdiensten, die rekenen € 3,95 aan verzendkosten deze worden aan de koper doorbelast. Maak je gebruik van een tijdelijke actie dan betaal je geen verzendkosten.
* Voor het retourneren van je artikel betaal je wel de verzendkosten, inclusief track & trace.
KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?
Ja, we verzenden al je artikelen met Track & Trace. Je kunt je bestelling volgen via de
bestel statuspagina, waar je een link per e-mail ontvangt zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
WAT IS DE LEVERTIJD?
We doen er alles aan om producten snel te leveren. Als je op werkdagen voor 21.00 uur
bestelt, proberen we je bestelling nog dezelfde dag te verwerken. We verzenden onze artikelen rechtstreeks vanaf onze productieleveranciers. Zij hebben een productietijd van 3-6 dagen en een verzendtijd van 3-6 dagen Daarom is de gemiddelde levertijd tussen de 6-12 werkdagen.
IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT MOET IK DOEN?
Als je pakket niet kan worden afgeleverd, wacht het 7 dagen op je in een DHL-vestiging
(Bpost voor Belgische bestellingen). Je wordt hiervan op de hoogte gebracht door de
chauffeur, die ook de afhaallocatie zal aangeven. Na deze 7 dagen stuurt DHL het artikel
terug naar ons magazijn. Als het pakket niet wordt opgehaald, is dit de
verantwoordelijkheid van de klant en geven we geen geld terug.
VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven
afleveradres correct is. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken
en te verzenden, dus er is altijd een kleine kans om een onjuist afleveradres te corrigeren.
Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een onjuist afleveradres hebt
opgegeven.
VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETTEN
Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of gestolen pakketten. Mocht het
voorkomen dat je tracking aangeeft dat je pakket is afgeleverd op je adres, maar je hebt
je bestelling nog steeds niet ontvangen, meld dit dan. 14 dagen na de aangegeven
afleverdatum stelt DHL een onderzoek in en houden wij je op de hoogte totdat het
onderzoek is afgerond.
Ruilen en Retourneren
ALLE VERKOPEN VAN T-SHIRTS ZIJN DEFINITIEF! Er worden geen restituties, retourneringen, wijzigingen in bestellingen of ruilingen geaccepteerd zodra het artikel is verzonden of in productie is gegaan. Lees de productbeschrijvingen zorgvuldig door voordat je een aankoop doet.
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem beoordelen en namens ons corrigeren.
ROCKTOPS IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR VERLOREN PAKKETTEN TIJDENS VERZENDING! NEEM CONTACT OP MET DE VERVOERDER IN GEVAL VAN VERLIES.
IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT MOET IK DOEN?
Als je pakket niet kan worden afgeleverd, wacht het 7 dagen op je in een DHL-vestiging
(Bpost voor Belgische bestellingen). Je wordt hiervan op de hoogte gebracht door de
chauffeur, die ook de afhaallocatie zal aangeven. Na deze 7 dagen stuurt DHL het artikel
terug naar ons magazijn. Als het pakket niet wordt opgehaald, is dit de
verantwoordelijkheid van de klant en geven we geen geld terug.
VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven
afleveradres correct is. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken
en te verzenden, dus er is altijd een kleine kans om een onjuist afleveradres te corrigeren.
Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een onjuist afleveradres hebt
opgegeven.
VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETTEN
Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of gestolen pakketten. Mocht het
voorkomen dat je tracking aangeeft dat je pakket is afgeleverd op je adres, maar je hebt
je bestelling nog steeds niet ontvangen, meld dit dan. 14 dagen na de aangegeven
afleverdatum stelt DHL een onderzoek in en houden wij je op de hoogte totdat het
onderzoek is afgerond.
Ruilen en Retourneren
Als je de verkeerde goederen hebt ontvangen of als de goederen die je hebt ontvangen
defect zijn, stuur dan een e-mail naar: Klantenservice email om dit verder te bespreken.
Als je niet tevreden bent met de goederen die je hebt ontvangen, kun je deze binnen 14
dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Als dit aanvaardbaar is volgens onze "Voorwaarden en richtlijnen voor retourzendingen".
Zodra je de goederen hebt geretourneerd, heb je recht op een volledige terugbetaling in
de vorm van een creditnota, exclusief de kosten van de retourzending. We kunnen geen
goederen terugbetalen of omruilen die gebruikt, geopend of niet in originele staat zijn.
Een retour aanvragen:
Vraag een retour aan bij het dichtstbijzijnde pakketdienst.
E-mail je retourformulier + track and trace samen met een foto van de geretourneerde
producten naar cinderello69@hotmail.com
Zodra je retourzending is geaccepteerd, moet je ervoor zorgen dat deze goed is verpakt
en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
Vermeld duidelijk "Retourneren" op de buitenverpakking van je pakket.
Gebruik een verzekerde volgservice om er zeker van te zijn dat je pakket veilig aankomt,
inclusief Track & Trace.
Stuur je tracking gegevens per e-mail naar cinderello69@hotmail.com
Voorwaarden en richtlijnen voor retourzendingen:
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en in de originele
verpakking zitten.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor verzendkosten (&retourkosten).
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet
beschadigd raken tijdens het transport.
- Zorg ervoor dat alle retourzendingen via een traceerbare, verzekerde service worden
verzonden, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor goederen die
beschadigd raken of verloren gaan tijdens het terugsturen.
- Alle artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden geretourneerd.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring wordt je
retourzending mogelijk niet verwerkt.
-Alle gepersonaliseerde items kunnen niet retour worden gestuurd